Wednesday 26 October 2016

"KENZO x H&M" - pirmasis renginys


Vakar mama į darželį iš namų atnešė maišą drabužių. Vargšelė iš visų jėgų bandė mane perrengti, bet aš priešinausi ir nepasidaviau, kaip tikras vyras. Man su sportinėmis kelnėmis ir megztuku - gera ir patogu, o švarką aš velkuosi tik per savo gimtadienį. Taip jai ir pasakiau. Pamačiau nusivylimą jos akyse, tačiau negalėjau susidoroti su nelaiku išdygusiais ragais, todėl tiesiog užsivilkau lauko drabužius ir išvažiavomę į mamos žadėtą šventę. "Bus linksma" - sakė ji.

Po lietumi išsidūkome parke, o tada šlapi kaip viščiukai sėdome ir mano dievinamą mamos raudoną mašinytę ir vilkomės kaip vėžliai, mat ne tik stipriai lijo, bet ir priešais esanti automobilių spūstis jūdėjo taip lėtai, jog vos neužmigau! Mama garsiai dainavo dainas norėdama mane išjudinti iš šiltos ir minkštos automobilio kėdutės.. Ir jai pavyko.

Atvažiavus į šventės vietą mus pasitiko keista siena, prie kurios reikėjo sustoti ir laukti, kol mus nufotografuos nepažįstami dėdės. Vienam mama pasakė, kad nekeltų nuotraukos, jeigu gausis negraži. Ot tos moteris, man ji visada graži! Net kai anksti ryte veža mane į darželį... Ta kreiva plaukų kupeta ant galvos jai visai tinka, o ir be antakių ji daug mielesnė.



Grįžkime į "KENZO x H&M" kolekcijos pristatymą.  Aš tikėjausi tikros šventės su tortu, tačiau pamačiau tik daug kabyklų su drabužiais, jais aprengtus manekenus ir gėrybių stala su kalnu maisto. Daug tetų ir dėdžių čiupinėjo spalvotus, zebrų raštų megztinius ir sukneles, o aš apsistojau ties kepurėmis. Mano manymu jos pačios gražiausios iš visų! Ypatingai patiko balta. Be proto norėjau ją pasilikti, tačiau mama subarė, jog galima tik pažiūrėti, arba pasimatuoti. Labiausiai nepatiko rožinė, zebro raštu kepurė su kaspinu, nors mačiau, jog mamai į ją žiūrint žibėjo akys. Ji man į rankas davė telefoną ir leido fotografuoti ką tik panorėsiu, todėl dalinuosi su jumis keliomis nuotraukomis. Jose pamatysite ir mano numylėtają kepurę.




 Nors torto ir nebuvo, laiką praleidome smagiai. Tiesa, ištyrinėjus aplinką man greitai užsinorėjo pakeisti lokaciją, todėl gavę dovanų paslaptingą maišelį išvažiavome namo. Už lango vis dar stipriai lijo lietus, o aš nekantravau pamatyti savo dovaną. Sustoję prie raudono šviesoforo signalo atidarėme maišiuką ir jame radome firminį "Kenzo x H&M" raktų pakabuką ir miniatiūrinį "Kenzo" kvepalų buteliuką. Man primena obuolius, tačiau mamai - gėles. Tiesą pasakius ji visą kelią uostė savo riešą ir man atrodo ji pati pradėjo tikėti, jog kvepia tikrai obuoliais!


Grįžę namo mano pirmąją dovaną išbandėme ant mano mylimiausios kuprinės. Žinau visų pimpačkiukų vardus, o jūs? Mama sakė, jog dabar į darželį eisiu su dar prekyboje tik Lapkričio 3 dieną pasirodysiančios kolekcijos raktų pakabuku. "Kruta" - pasakiau aš, tačiau ką ji turėjo omeny taip ir nesupratau. Apsidžiaugiau, jog dovaną galėsiu parodyti draugui Makarui, tačiau mama atsakė, jog galiu parodyti nebent auklėtojoms, nes vaikai - nesupras. Ne gi ji tikrai galvoja, jog mes tokie kvailiukai? Rytais, kuomet reikia eiti į darželį, esame patys gudriausi. Mokame net kaip tikri aktoriai išspausti ašarą!

Ačiū, jog apsilankėte mano naujame tinklaraštyje, kurį kursime kartu su mama. Aš fotografuosiu, o ji - rašys. Prižadėjo, jog nesavivaliaus ir mano tekstai bus šimtaprocentinė tiesa ir niekeno neįtakota nuomonė. Žiniasklaida gali sukelti iliuzijas, skleisti melagingą, arba pagražintą informaciją, o čia rasite mano, trimečio vaiko  žaislų, restoranų, knygų, žaidimų kambarių apžvalgas ir žinoma drabužių derinukus. Vaikai niekada nemeluoja (tol kol nepradeda prašyti suaugusieji) ir jeigu kažkas negražu, ar neskanu - visuomet rėžia nuomonę tiesiai - šviesiai. Be to, mane galite rasti ir facebook'e bei instagrame įvedę "Daniushka blog", taip būsite pirmieji informuoti apie naujienas. Iki greito! 

P.S. visos nuotraukos - mano, išskyrus tas, kuriose esu pats, žinoma :)

2 comments:

  1. Kaip pavydžiu Daniushkos raktų pakabuko, nu labai! :)

    ReplyDelete
  2. Nė nežinojau, kad zebriški švarkai dabar madoj :) Man kažkaip visada labiau patikdavo vienspalviai svarkai su kokiu akcentėliu mažu - na, kad nebūtų per daug jau oficialu. Aišku, jei visa kita apranga vienspalvė, gal tasai margas švarkelis pats kaip akcentas būtų :)

    O jūsų diena skamba labai smagiai - atrodo, taip margai ją praleidot, bet jokio perdėto skubėjimo, tiesiog mėgavimasis akimirkomis :)

    ReplyDelete